Kapcsolat

Máté József

Cím:

7800 Siklós, Zenthe F. Tér 22.

Térkép

Telefon:

+36 20 / 8060605

E-mail:

info@info-doki.hu

Este és hétvégén
sűrgősségi kiszállás megoldható!

Adószám: 66622006-1-22

Facebook

Távsegítség – Számítógép javítás távolról

2015-01-05 20:24:29

Távsegítség – Számítógép javítás távolról


Mire jó a távsegítség?

Vannak olyan problémák amik megoldásához nem szükséges a helyszínen lennünk, mert távolról is el tudjuk végezni azt. A számítógépére belépve, irányíthatjuk annak egerét és billentyűzetét. Ön mindezt otthonából nyomon követheti, látja éppen hol tart számítógépének javítása, hibájának keresése. Távolról akár programokat telepíthetünk, eltávolíthatunk számítógépéről vagy szükség esetén módosíthatjuk annak beállításait. A távsegítség igénybe vételéhez internet kapcsolatra és egy Teamviewer nevű programra van szükségünk.

Mik a távoli segítség nyújtás előnyei?

  • Bárhonnan elérhető. Nem számít hogy Budapesten vagy éppen Londonban tartózkodik egy hotel szobában, bárhová kérhet segítséget, csupán internet kapcsolatra van szüksége.
  • Gyors mivel  nap nagy részét számítógép előtt töltjük ezért jó eséllyel rövid időn belül tudunk segíteni.
  • Nincs kiszállási díj

Távsegítség szolgáltatásunk díjai

  • 30 perc segítség nyújtás, probléma megoldás – 5000ft

Távsegítség indításához szükséges lépések

0. Lépjen kapcsolatba velünk! Felvesszük a javításhoz szükséges tudnivalókat és megmondjuk, hogy mennyi idő szükséges a munka elvégzéséhez.
1. Szerezze be a távsegítség kapcsolatát létrehozó TeamViewer ingyenes programot.

A TeamViewer letölthető innen

2. Indítsuk el a letöltött TeamViewerQS.exe -t.
3. A program elindulását követően a rendszer létrehoz egy egyedi azonosítót és jelszót. (a jelszó minden induláskor megváltozik). Erre a két kódra van szükség a távsegítség nyújtásához.

teamviewer

Honnan tudhatom előre hogy mennyi időt vesz igénybe a távvezérléssel problémám megoldása?
Érdeklődjön telefonon vagy emailben és  előre megbeszélheti mennyi idő szükséges a munka elvégzésére.

Biztonságos a távsegítség igénybe vétele és a teamviewer program használata?
Igen, mivel a kapcsolat titkosított csatornán történik, minden indításkor egyedi jelszóval.

Milyen problémákban tudunk segíteni távolról?
Többnyire szoftveres problémák vagy beállításokban tudunk segíteni, hardveres hibát távolról javítani nem tudunk.


Forduljon hozzánk bizalommal, hogy partnerként segíthessünk!


+36 20 / 8060605